Thursday, March 24, 2011

hari ini hari khamis..

ooyeaaahhh ! balik rumah lagi . suka-suka-suka-suka sangat-sangat-sangat-sangat-sangat..
haha . entah kenapa minggu nie rasa cm duk kt neraka jew duk dekat machang nie. semua benda xkena. ini salah itu salah ini salah itu salah ini salah itu salah ini salah itu salah ini salah itu salah ini salah itu salah. huhh dah laa penat .. kesimpulaan nye semua benda xkena. hari-hari yg dilalui itu dah macam hari-hari yg mendajalkan penuh dengan duka lagi nestafa. bosan betol. jadi bila dah boleh balik rumah apa lagi. happy sakan laa kan. memang dah lama nak cabut lari kot.

jadi sepanjang minggu yg agak "SIAL" ini. dah berbagai rentetan peristiwa terjadi. gaduh sana gaduh sini. merajuk sana merajuk sini. gelak sana gelak sini. dan begitulah seterus terus terusnya.

dan hari ini hari khamis. hari yg bakal mengakhiri minggu yang azab nie. so sempena hari khamis ini. natasha ingin meminta maaf kepada en hasan husin kerana sengaja tidak menghadirkan diri ke kelas ETR td. haha. natasha janji lain kali akan ponteng lagi. haha. jadi natasha irma berharap pada minggu-minggu yang mendatang sudah tidak terjadi lagi minggu seperti ini. penat oke ! 


No comments:

Post a Comment