Sunday, December 12, 2010

letih tau tak letih !

dah penat dah haku hidup nie nk jaga hati perasaan orang jew ! *sigh*
habes haku nie tunggul ke ?
atau pom anak patung ?
tak pom baju ?
rasa nak amek tanak campak jew kat tepi..

eyh HALLOOOOO sedar sikit oke saya pom ada hati perasaan juga laa..
kalau time die pandai kan nk terasa hati and wat so eva..
tp kalau time org nih ?!! boleh buat sesuka hati kan..
tak de otak ke nk fikir ?
dah kalau tau kalau saya buat g2 boleh rasa sakit kt hati awak..
fikir laa itu jgak laa saya rasa kalau diperlakukan sedemikian !!

senang jew syarat die..

ikot semua kemahuan awak..

dengar semua cakap awak..

dan hidup akan BAHAGIA !
sedar sikit oke..
bukan bermakna semua kemahuan awak dituruti 
dan semua cakap awak orang dengar
org setuju dengan awak !
tp orang malas nk layan perangai "molek" awak tuhh..
harap sedar laa sikit oke !

mati laa weyhh ! saya bukan nye boneka..
yg boleh turut semua benda yg ada kt kepala hotak awak..
kena ikot semua cakap awak ..
dan saya nie semua nye salah.. KAMI nie semuanya salah..
yg betol nye awak jew kan..
oke fine ! xmati laa kalau awak tak sayang saya..
dan saya dah sedar benda nie lama pom..
awak memang cukup ANTI kan dengan saya..

cakap laa awak nk cakap ape pom fasal saya..
pergi laa cerita kat semua org fasal sy..
pegi laa heboh 1 kelantan yg awak malu dengan saya..
yg saya nie menyusahkan hidup awak..
pegi laa pegi ! suka at least boleh cari publisiti murahan sikit..

p/s : sumpah haku sakit hati ! 

No comments:

Post a Comment